DE AAN ONS MEEST GESTELDE VRAGEN
Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.
Betalen & Facturen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op verschillende manieren je bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via:
- iDEAL
- Bancontact
- PayPal
- Creditcard
- Bankoverschrijving
- Apple Pay
- Bancontact KBC
- Belfius
- Klarna - achteraf betalen
- Billink - Zakelijk op factuur
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om gespreid te kunnen betalen, namelijk via:
- Klarna gespreid betalen (tot 36 maanden)
Kan ik achteraf betalen?
Dit is zeker mogelijk. Dit kan via de betaalmethode Klarna (achteraf betalen) of Billink - Zakelijk op factuur.
Waar vind ik mijn factuur?
Nadat je bestelling is afgerond, krijg je hier automatisch bericht van via de mail. Bij deze bevestiging wordt ook de factuur meegestuurd.
Mocht je de factuur kwijt zijn, dan is het altijd mogelijk om deze terug te vinden via je persoonlijke account. Via het menu “Bestellingen” kun je al je bestellingen bekijken. Per bestelling is ook de factuur terug te vinden.
Wanneer ontvang ik een factuur?
Nadat je bestelling is afgerond, krijg je hier automatisch bericht van via de mail. Bij deze bevestiging wordt ook de factuur meegestuurd. Je kunt de factuur ook terugvinden in jouw persoonlijke account.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. Je krijgt een melding zodra we je retour hebben ontvangen. Wanneer je inlogt met jouw accountgegevens kun je de status van je retourzending inzien.
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Wanneer je je bestelling hebt geannuleerd en hiervan bevestiging hebt gekregen, wordt het bedrag in de meeste gevallen binnen 24 uur terugbetaald.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Er is alleen sprake van een mislukte bestelling wanneer de betaling niet is gelukt. Je bestelling kan geannuleerd zijn als de betaling niet goed is verlopen of is onderbroken. In dat geval is er geen geld van je rekening afgeschreven.